KAWAN keSAYANGan

Tuesday, May 10, 2011

orang meraj0k bagi sy MIMPI INDAH



Malam tadi sy telah membuat seseorang merajuk sehingga membawa diri mendaki Gunung Tahan. fuhhh..malam2 mendaki gunung?? memang tak tahan... Agak takut juga la mendengar suara org sedang marah n merajuk ni. 


Alhamdulillah....rajuk yang tak lama, lebih kurang sejam jugak la. Bergayutan la kami setelah beliau kembali tenang, walaupun sy terpaksa menahan telinga mendengar kata2 dari orang yang baru habis merajuk. Sape suruh wat salah kn?? 


Bla....bla.....nblaa..... Jam sudah pukul 2 lebih, mengantok sudah dan tertidur dengan lenanya.


Bangun subuh tadi,agak terkejut dengan msg yang dihantar ketika lena diulit mimpi. Amat panjang...2 kali msg untuk memuatkan bait-bait ini.........




Sekian lama terpisah
Akhirnya kita berjumpa
Bagai sebuah cerita cinta
Senyuman yang kau ukirkan
Selalu bermain dimata
Hingga terbawa didalam lena

Bilaku pejam mata
Dirimu yang menjelma
Bertemu kita didalam mimpi indah
Ku sering memikirkan dirimu kasih
Tak putus doaku hulur padamu…ohh

Moga terbuka pintu hatimu untukku
Membuktikan kejujuran cintaku

Impian menjadi nyata
Seandainya kau terima
Cinta yang telah aku berikan

Akanku genggam setia
Janji yang telah dibina
Bersama kita menuju bahagia
Bilaku pejam mata
Dirimu yang menjelma

Bertemu kita didalam mimpi indah
Kau bersinar mengerangi kegelapan
Kau hadir menyeri kehidupanku…Ohh
Maafkanlah daku kisah cinta lalu
Takkan ku ulangi kesilapanku


Kan ku cium tanganmu
Sebagai tanda rindu
Kan ku katakan ku cinta padamu
Kan ku cium tanganmu
Sebagai tanda rindu
Kan ku katakan
Ohh darling I love you



adusssss.....lama tak dapat lirik lagu jiwengs seperti ni. Tengok sender...beliau yang merajuk semalam. allooorhhhh..sweet....Tapi lirik lagu apa ye?? Memang padan dengan situasi kami sekarang.terutama yang berhuruf besar.








Patut la sy mimpi indah tidur malam tadi.........nak senyum je rasenye....cukup indah... orang yang merajuk pula yang memujuk..terbalik pulakk...


tunggu beliau mendendangkan lagu ni

5 kata mereka:

Solihin Zubir said...

alahai... syahdunya dgr suara apit ni...

Halimatun Sa'adiah said...

mmg syahdu smpai bole tertdo...hehhehee

Sacred X said...

Aik... Cinta lama berputik kembali ke?

Halimatun Sa'adiah said...

lebih kurang larrhh...

Myss Irah said...

uu..romantik gitu....XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...