KAWAN keSAYANGan

Friday, May 20, 2011

McD The Curve..here i come!!!


Rentetan mendapatPANGGILAN DARI PEJABAT BURUH semalam. Pagi ini sekali lagi sy dikejutkan dengan panggilan yang menjemput sy untuk bekerja di McD The Curve, manager ke 3 yang telah memanggil sy. Cuma kali ini agak memaksa ekstrem. Kalau boleh hari ini juga sy disuruh masuk kerja,pengangkutan juga telah diatur (naik motor dengan kawan lelaki sy,popo..seram kot)  Aduii..jangan la begitu kak. Esok2 la (konon nak mengelat). Terus beliau letakkan esok sebagai hari sy masuk kerja. Yela..kak.

Setelah confirm dengan dua orang manager,telah sah lah esok sy harus bergabung kembali dengan mereka yang bersama semasa di McD Kota Damansara suatu ketika dahulu. Ingat nak mula kerja selasa bersama kawan sy MEK Ecah, tapi The Curve tak sabar sy datang membantu cepat.

Kawan-kawan kita bergabung kembali yea! 
Kak De, Kak Zura, Abg Sam, Popo, Mek Ecah...


HERE I COME
setelah hampir dua bulan meninggalkan 





** harus mencari baju belang sy kembali.....


16 kata mereka:

Fiena Shahairi said...

amboi.. xaci.. Maton msuk kt The Curve

Halimatun Sa'adiah said...

shhh...diam2..
jom la msuk da curve skali...

cik ayin said...

yeayyyy :)

misz fae said...

besh1 kat c2 bole merayap sekaly..;)

Halimatun Sa'adiah said...

hahaaa..merayap tu yg bhye fae...

Fakhrul1409 said...

errrr..baru dua bulan..nih dh 4 bulan dh tak merasa..lagi la teringin..ahahah

Halimatun Sa'adiah said...

4 bulan ek..
nant rajin2 dtg McD the curve,matun lanje..hehehee

miss.Addin said...

best la ! :)

btw, kamu di tag :)

Halimatun Sa'adiah said...

best la jugak...hehehee

echaRierie said...

yeahhh..slmt bekerja..hehehe :)

Rozuan Ismail said...

keciknya tulisan untuk komen.huhu.

Selamat bekerja =)

Halimatun Sa'adiah said...

echarierie...thanks yea..

rozuan ismail..thanks...kecik sgt ek,kne ubah neh..

apik pehe said...

hehe..selamat bekerja yer..dapat gaji nanti belanja apik

missdora said...

ahah ! best keje wehh..

Halimatun Sa'adiah said...

apik pehe...nk lanje ek...lanje mcd jea la..

missdora..mmg best,lg2 dpt gaji...

Fiena Shahairi said...

maton..amboi ajk fiena pulak.. hehehe.. fiena p0n part time je,,, hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...