KAWAN keSAYANGan

Thursday, April 28, 2011

kejutan menganggu tidurku

Dua malam lepas sy telah mendapat pangggilan dari nombor yang tiada dalam senarai, sudah la menganggu lena ku disuruh pulak ingat siapa beliau. mamat ni nak kenakan aku yang tengah mamai ni ke?? kuang asam! Sy memang tak dapat mengecam siapakah insan yang menganggu ni,yang pasti mamat ni sudah dibuang dari hidup sy. Dengan kecewanya, dia memutuskan talian. Lantak ko,jangan kacau tidur aku! syoohh..syyoohhh....

Sambung tidur balik, bila tutup mata je terfikir macam kenal nombornya. Beliau kah??? 

Panggilan diterima lagi dari nombor yang sama. Pergghhhh......berbakul-bakul soalan yang sy dipaksa jawab antaranya, "kenapa buang beliau dari hidup sy" blablabla......"sy rindukan awk"... isshhhh....yang benar mamat ni?? Dulu beliau jugak suruh lupakan hubungan kami sehinggakan GF bising2 kat sy. pernah diceritakan dalam ENTRI LEPAS. Tak hairan lah kalau sy membuang beliau jauh2 dari hidup sy kn? Tapi disebabkan hati sy yang agak lembut seperti baru direbus, sy memaafkan beliau.  Tak guna bermusuhan dengan orang yang mahu berbaik dengan kita, lagipun beliau sudah pun menyesali perbuatannya. Jadi inilah masanya untuk kami meneruskan hubungan yang tergendala satu ketika dahulu. Tak salah mencuba kan...
Maka terkeluarlah kenyataan di fb pada keesokkan paginya. 


halus sangatt, ce klik bagi beso kome oii.....


Buat SI FEROZ dan CIK DHILLA moga gaduh2 manjei tu jadi kenyataan. ahhaakkss....

13 kata mereka:

Qaseh dalia adelia said...

WAH HATI WANITA MEMANG LEMBUT ..

Solihin Zubir said...

ececcee,. cinta lama berputik kembali la ni eh? ;-p

SyedGraphiX said...

ahhahaa...macam2 XD

Halimatun Sa'adiah said...

qaseh...jgn xde ati suda la kn...
solihin...lebih kurang la..
syed...macam2 ada....

diana said...

hati2..
jangan sampai terluka lagi..:p

Halimatun Sa'adiah said...

diana...insyallah...pgalaman mematangkan kite....

mia.lia said...

aaa.. bebunga2 ? hehe.. bile ms korang buat pos ni :(

Anonymous said...

matun senget.. hahaha jgan mcam2..
guwau ngusik je tuh.. takda makna ape2 :)~

Halimatun Sa'adiah said...

eiii...i know who u r anonymous...
ala..kalo de makne pe slhnye kn???

Tasha said...

orang selalu cakap.....keras2 hati perempuan ni macam keras kerak nasi jer..... tapi I rasa memang macam betul.

Halimatun Sa'adiah said...

yea...kerak nasi pon xbleh dibuang..membazir tu...

Dr Love said...

suka lihat sahabat2 saya bahagia. :))

Halimatun Sa'adiah said...

harap dr luv pon bahagia jugak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...