KAWAN keSAYANGan

Monday, April 25, 2011

PENULIS SENJA BUAT SEGMEN PULAK DAH






YANG SY TAK KURANG SUKA DALAM BLOG PENULIS SENJA
urrrmmmmm......pikir dulu jap.....

(a) Puisi yang beliau hasilkan tersangatlah menyentuh hati dan sanubari sy ni. Kalau sy menghayati puisi dari beliau ni dengan sepenuh hati, sy akan terkenang kembali kenangan bercinta semasa muda2 dulu. Jadi sy akan baca hasil penulisan beliau ni sehari 2 atau 3 puisi sahaja bagi mengelakkan hati ini terkenang. 

 (b) Gambar header blog beliau ni agak kurang sopan la. Kenapa model tu duduk atas meja,tak duduk kat atas kerusi yang disediakan tu???? 

(c) Kenapa blog satu warna je?? awok nak kaler pink ler..boleh PS??? ahakksss....

paaaaaannggg.....berhenti mengarut cik matun!!





YANG SAYA SUKA SANGAT KAT BLOG PENULIS SENJA

(a) Beliau mengabdikan karya2 teragungnya dalam belog tersebut.Memang gile kentang la boleh hasilkan 15 puisi tak sampai sehari dan 21 puisi dalam masa 3jam. tapi jangan la sampai over smoke jugak ek cik PS.

(b) Blog yang sungguh kemas dan bersih walaupun banyak puisi yang terkandung dalam blog beliau. Sejuk mata memandang blog ni, tak serabut dengan aksesori tambahan,atau suara-suara sumbang melainkan di vlog beliau.

(c) Di samping itu juga,sy sebagai pengikut setia berasa sungguh senang banyak kali menyertai segmen beliau kerana ianya mudah,ringkas,bersahaja, malah amatlah mesra blogger.



wassalam....

2 kata mereka:

SM Banjamin said...

blog SM Banjamin ok tak?

Halimatun Sa'adiah said...

nk matun komen dgn tulus ikhlas ke???
jgn sentap suda la ek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...