KAWAN keSAYANGan

Monday, February 14, 2011

DIE BF SAYA..AWAK TAU TAK????

Ko tau kn **** tu bf aku..
kami couple..ko ni tak paham bahasa ke??
xmalu...perampas..menggatal dengan bf org..
apa perasaan ko kalau ada yang merampas bf ko??
bla..bla..blaa...


Sy redha je...
Laa...beliau bf anda ke???
Tapi kenapa pulak beliau mencari sy ek???
ke anda yang tak pandai nak jaga bf sampai beliau boleh pandang sy???

dengan slumber yayaa.....


Ko jangan nak burukan beliau pulak..
Aku kenal beliau sudah lama..
ko tu pengacau hubungan kami...
wahh..tak nak kalah..


Da jangan marah2
Lain kali jaga la beliau molek2 ya..jangan sampai dia pandang orang lain lagi
anywayboth of you sweet couple..bagai pinang di belah dua belas,padahal???
moga berbahagia..amik la beliau tu..tak kebulor pun
cehh..pandai pulak berbahasa maniss..mmg mulut manis kot



Tapi beliau berada ditengah-tengah antara mereka yang sedang berperang tu.
Ketakutan dek kerana pekungnya tak dapat dibendung lagi..ketahuan suda!!
Akhirnya beliau pun mengalah untuk berscandall lagi
Dan terus setia pada cintanya
Sungguhpun cinta makin pudar
Tapi dek kerana takut + seram akan situasi seperti itu berulang kembali
Disertakan pula sayangkan hubungan yang telah lama terjalin
miskipun sayang terhadap kekasih hati telah dimakin dek waktu....
miskipun janji sumpah setia sudah terucap pada beliau yang diserang








..........entri untuk HARI KEKASIH yang HARAM disambut....maka HARAM lah bagi kita umat islam berCOUPLE atau berSCANDAL.......

5 kata mereka:

diana said...

lelaki..
kesian orang pompuan ni..
kan??

Halimatun Sa'adiah said...

urmm...
mereka bleh suke n buang kite bile2 mse je...

Solihin Zubir said...

amboih! kak diana kalau bab ngutuk org laki mmg nombot 1! ahahaha..

xbaik la curang2.. kan..

nnt yg dikejar xdpt, yg dikendong berciciran..

Halimatun Sa'adiah said...

hehehe..mist la ka diana backup sy cik solihin..

btol tu, no curang2 k..

fara feroza said...

yang haram tu la yg makin menjadi2...:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...