KAWAN keSAYANGan

Thursday, February 10, 2011

MAULANA AF8 rupanya...





Lagu ni selalu berkumandang kat mcD fm,kawan2 yang lain pun layan je sambil bekerja. Saya pun da boleh ikut layan nyanyi lagu ni,part chorus je la. Tapi sememangnya saya menyukai part chorus lagu ni.


Sudah lama sebenarnya saya mencari asal usul lagu ni. Bila tanya kat pacik google die pun bagitau la kat saya yang menyanyikan lagu ni MAULANA dari AF8.
Patut la saya tak tahu latar belakang lagu ni..urmmm....saya nak buat pengakuan yang saya tidak mengikuti rancangan realiti yang digemari ramai ni.


Perkara yang sama berlaku apabila saya mendengar lagu "shahir,kebahagiaan dalam perpisahan" berkumandang di telefon kawan2.Mula dengar lagu ni,uishh..best juga lagu yang dorang tergila2kan ni,macam lagu nasyid pun ada..


Lepas merisik dari mereka,barulah saya tahu dan memang dicop ketinggalan AF.Tak kesah pun,saya redha...


Lagi info yang membuatkan saya terkejut mengenai si MAULANA ni adalah dia berkongsi umur dengan saya,opsssss..bukan umur saja tarikh lahir pun sama tau. 23 NOVEMBER tahun tu tak usah la dinyatakan ek








........maulana..i'm ur fan!!! betul ke statement saya ni????

2 kata mereka:

fara feroza said...

af..?? dah lama tak tgk pun....dah boring..just tengok final je...tp lagu maulana tu mmg best..:)

Halimatun Sa'adiah said...

mmg tak tgk lgsg sejak af1 dulu..
skang neh lyn lagu ngetop dorunk je...hehehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...