KAWAN keSAYANGan

Wednesday, March 9, 2011

KENAPA SAYA MAKIN TAK SEMANGAT NAK KOJE??



Perghhh...pengakuan yang agak berani sy buat kat sini ialah mutu kerja sy yang semakin menurun macam papan gelongsor kat taman permainan. Hari-hari tengok jam mesti  menanti detik detik 11 malam sehinggakan tertidur dan dikejutkan dengan panggilan dari tempat kerja.


SITUASI PERTAMA (boleh dimaafkan lagi)
manager: matun kat mane??datang tak??....datang.. ondaway2.. Setengah jam kemudian...sy da sampai!! alhamdulillah...matun datang pun kan. Bagus jugak la sy datang juga kan walaupun lambat setengah jam atau lebih lagi.

SITUASI KEDUA (terus tak kerja)
Panggilan dari mcd masuk bertubi-tubi tetapi sedikit pun tak mengganggu tidur ku. Akibat aktiviti di siang hari yang terlampau membuatkan diriku pengsan tidak sedarkan diri. maaflah..matun tak sihat arini..padahal alasan semata-mata

SITUASI KETIGA (agak manja)
Panggilan yang diterima tak terjawab. Tiba2 adik kejutkan, kawan datang jemput pergi kerja. ok...tunggu matun siap mandi dulu ek.

hahahhaaaa...macam tu la gelagat sy nak pergi kerja. Atau sy kena tukar kerja dan duduk dirumah untuk tidur sepuas-puasnya. Mungkin kalau duduk kat rumah ni ada pulak yang datang masuk meminang. urmm...bagus jugak tu kan?? hehehehe

Ada sesiapa nak bagi tips bagi mengelakkan situasi diatas ni berulang kembali??


TAPI BILA DA PEGI KEJE TU, RASE BEST LA PULAK KN...

3 kata mereka:

iLa suHaiLa said...

kesian nye..nape jadik cmtu??kuat sgt ke kerjaa..??hihi

Budak Giler Cadbury said...

best kan keje fast food :) dlu nina keje kfc heee

Halimatun Sa'adiah said...

ila...xde kuat sgt..bese2 je..
nina..best dpt mkn anytime..heheheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...