KAWAN keSAYANGan

Thursday, March 24, 2011

Adakah ini tandanya ku sudah jatuh *****???


Yea...minggu ini sy mula merasa kelainan yang berlaku terhadap diri ku ini. Walaupun agak sibuk,tapi sy percaya itulah yang terbaik untuk meneruskan kehidupan. Orang cakap,cerita lama tak usah la dikenang atau diungkitkan lagi. Memang sy degil..
Segalanya bermula dengan sengaja membuka diari cinta lama yang sudah berhabuk,kononya nak hapuskan dengan niat nk bako je. Tapi sy telah membakar semula ingatan ini untuk mengenang kembali setiap kronologi sejarah chenta lama yang telah terkubur itu. Sungguh sy tertewas dengan perasaan ketika itu. Bergenang lah air melalui tubir mataku ini, tetapi tidak sama sekali ketika menerima ungkapan putus dahulu. Adakah itu tandanya sy sudah semakin kuat? mungkin la... 
Sudah ku buang istilah CHENTA jauh-jauh dari diri ni. Ianya telah hilang seperti beliau menghilangkan diri dari sy.


Tetapi sy makin merasa tanda-tanda yang sekian lama tak hadir dalam diri ini. Kali terakhir pun ketika beliau memberi khabar yang tidak enak tentang status hubungan kami. Memang ianya bakal memberi kesan buruk dan sy da tahu akibatnya,tapi sekali sekala apa salahnya kan?? Dengan tak sengaja sy telah.................................urmmmmm..............






Maaf..tanpa disedari ok??? Dan ini bukan sy,macik google tu tak senonoh

Saya bakal jatuh SAKET la!!! Patut la semalam rasa lemah sangat badan ni,tapi pergi kerja jugak. Sebab manager hantar kawan datang rumah jemput sy pergi kerja malam tadi.

Yang pastinya,sy tak sabar nak berjumpa dengan doktor tak hensem untuk merawat serta yang paling penting bagi MC kat sy.nak mc sepuluh 10 hari boleh?? (= 







4 kata mereka:

Dr Love said...

kunjungan balas wahai cik puan tuan punya blog.. tgh sedap2 baca, boleh plak ternampak pic ni.adoiyai ~ hehe :))

n!cK said...

yekkk!! tak sanggup nak tgk!!!woowoo~~

Halimatun Sa'adiah said...

hanya gambar hiasan semata-mata..
hehehehee

Akid azami said...

erkk geli siutt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...