KAWAN keSAYANGan

Monday, August 22, 2011

Kuih Raya Pertama





simple dan sedap!


Terhasil juga kuih raya buatan sendiri yang pertama semalam. Tak sampai sejam memproses, hasilnya dua tuppaware stok kuih raya sudah tersedia. Bangga apabila melihat hasil sendiri. Sempat jugak tahun ni buat kuih raya, bagi resipi kat adik suruh buat. Minggu depan sambung kuih lain pula. Green Peas Cookies kegemaran abah. Tapi kacang peas tak beli lagi, masih sempat menyiapkan sekurang-kurangnya 3 jenis kuih sebelum lebaran. Memang suka buat kuih saat-saat terakhir, dikuatiri habis sebelum raya.


Sesiapa nak rase kuih ni jemput la beraya kat rumah sy ek....kunjungan anda amat dialu-alukan untuk menghabiskan kuih raya. Tapi duit raya tidak disertakan. SEKIAN.


6 kata mereka:

ArulchelseA said...

nak sikit...kih kih kih

Halimatun Sa'adiah said...

nak dtg umah le raye neh...

Anies Anessa said...

meh alamat nak gi beraya nie..

nazirah said...

wah bgs2.. kte pn de buat kueh rya gak tp tart nenas je .hehe..

Santri T.P.I.N.I said...

Nice entri... Salam idulfitri, maaf zahir dan batin yer... dari Santri Nurul Iman..

Zul Fattah said...

hehe..cam pelik je kuih raya tu?
boleh makan ke?
haha..nak cikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...