KAWAN keSAYANGan

Thursday, January 27, 2011

i'm still maintain larhh....

Semalam sy ke melaka seharian teman akak jumpa klien. Perjalanan yang singkat memang memenatkan sampai sy tak kerja mlm tadi..huhuhhuu.. ditambah pula terpaksa meredah hujan di bandar bersejarah tu.
Walaupun tak banyak aktiviti yang saya buat kat sana. Selepas makan besar ala seafood dan membeli sedikit ole2 untuk dibawa pulang,kami terus meneruskan perjalanan pulang.

Dalam perjalanan tu,kami berhenti seketika di hentian r&r. Tiba2 sy terdengar suara mesin bercakap sorang2 ,jengok2 mesin timbang berat memanggil rupanya. Tergerak juga nk timbang berat sebab tahun ni tak tengok lagi berat ni da naik ke belum.

Dengan senang hati,sy pun masukkan syiling 20sen dua keping. nah....berat anda 38kg....tak lama tu...tinggi anda 153cm...dan akhir sekali you are too slim...hahhahaaa...

Memang berat sy da tak boleh naik, tak pernah nk capai 40kg. Mungkin sy timbang selepas membuang kot???
Tapi yang naik tinggi sy pulak..pelik bukan?? sebab sy tak bukak wedges masa tu....kalau tak tinggi sy bawah 150cm je.

Ramai kawan-kawan sy cemburu apabila sy katakn yang ni susah sangat nk naik berat badan walaupun makan kuat. ya..memang sy kuat makan. Petua yang dapat kongsi kat sini adalah makan lah mengikut selera tanpa memikirkan berat badan atau on diet.

8 kata mereka:

wunny said...

kurus nye.. jels2..dush3!!!:)

A'IM said...

HUA G MELAKA TAK HABAQ..LEH DATING JAP..HAHA

Halimatun Sa'adiah said...

wunny...kurus bmslh neh....bhye kott...

a'im..cishhh..melepas nk dating..last minute kot kakaa ajak..laen kali ok?? hehehehee

Nur_iman_hanna said...

hahahaha..matun2...

tomatokering :) said...

waa~sila ambil lemak sy . hee

cuti msti la rmai kn . tpi time tu je free. nk join ke ? :)

Halimatun Sa'adiah said...

lemak tepu sy xnk tau...

nkrsenye..rmai x join??

fara feroza said...

kenapa sy makan boleh gemok..?? isk pelik2...haha

Halimatun Sa'adiah said...

ala..gemok chantek tu...
xyah pelik2 k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...