KAWAN keSAYANGan

Thursday, August 5, 2010

Saya nak bj raye!!!




Kain ni saya beli dua bulan yang lepas,memang semangat beli awal-awal. Dengan harapan yang tinggi dapat tempah baju untuk raye ni. Memang tak sabar nak wat baju untuk raye,risau jadi macam tahun lepas tak berbaju raye saya neh. Padahal beli kain masa puasa,mana lah nk sempat siap kn. Jadi untuk mengelakkan perkara yang saya pun memborong kain di gulatis shah alam dengan menggeliksnya. Saya pilih 3 jenis kain cotton untuk saya dan kakak,tak lupa untuk ummi juga. Tapi untuk menjimatkan kos kain yang 4 meter tu boleh dikongsi dengan dua adik kami yang lain.


yang abagla pengang ni kain untuk ummi...

Bulan lepasnya saya ke Gulatis Kota Damansara yang baru di buka pada hari yang saya pegi. Memang besar,tiga tingkat pulak tu. Kali ni saya ingin mencari kain satin untuk di padan dengan kain yang saya beli aritu.Jenuh jugak mencari kerana ia teletak di tingkat,tp nasibaik ada lif,jadi kena ikut abangla layan lagu-lagu hindi.

Selesai membeli kami berbincang untuk mencari macik tukang jahit untuk menempah 6 pasang baju.Tapi akhirnya baju untuk saya saja yang dihantar untuk ditempah disebabkan banyak sangat kesulitan yang dialami. Tu pun baru minggu lepas saya hantar selepas memujuk rayu macik tukang jahit untuk mengambil tempahan saya. Moga-moga smpat jugak siap baju saya tu.amin....

0 kata mereka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...