KAWAN keSAYANGan

Wednesday, May 26, 2010

Kasut Oh Kasut

Walaupun tersangat sibuk bekerja, saya mengambil kesempatan untuk menjengah permulaan sale di jusco. Ramai yang sudah memperkatakannya,sehinggakan saya dengar semasa di dalam tandas. Fuhh! Cepat betul orang perempuan ni bercerita mengenai jualan hebat. Sememangnya saya sudah berniat hendak membeli  kasut  untuk temuduga pada 27 hb nanti..jadi inilah masanya yang sesuai.


Memang rambang mata melihat barang dengan harga yang lebih murah dari biasa. Tapi saya cuba menahan mata bagi memfokus untuk KASUT yang saya betul-betul perlukan. Sekali imbas saya sudah dapat menangkap kasut yang menjadi pilihan hati..dengan girangnya saya pun meminta saiz yang paling kecil. Tetapi ketika disarungkan pada kaki,kasut tersebut tercabut(hahhahaak). Menurut promoter itulah saiz yang paling kecil,mana-mana patern pun sama(adehh). Aduhhh..sedih hati saya mahu guling-guling di situ rasanya. Dengan berat hati saya mencari yang lain,kalau-kalau ada yang sesuai dengan kaki saya yang kecil ini.







Setelah banyak kasut yang dicuba,akhirnya saya mengambil keputusan untuk membeli kasut yang bergetah supaya tidak tercabut dari kaki saya. Disebabkan reka bentuk sedemikianlah kaki saya tidak terkeluar dari kasut seperti kasut sebelumnya. Kesian juga promoter tu melayan kerenah saya. Dapat juga saya memiliki kasut yang formal.






                     waaaaaa.....kasutku...(=

Bukan semua yang kita suka itu bersesuaian dengan kita……salam…halimatunbintunhesan

0 kata mereka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...