KAWAN keSAYANGan

Thursday, April 28, 2011

SEBULAN SUDAH BERLALU

Rasa macam sudah lama sy menjadi suri rumah penggangur terhormat ni, tapi rupanya baru sebulan je la! Senang hati saja duduk rumah ni. Belajar memasak, menguruskan kerja-kerja rumah, jadi kalau umie balik sekolah terus makan dan rehat saja. Semuanya anak dara dia sudah uruskan. Kalau masakan anak dia ni tak sedap,komen saja..maklum la sy baru belajar selok belok di dapur,sebelum rajin menyental dapur saja.




Kelmarin barulah berkesempatan lepaking bersama rakan taulan yang rapat habis semasa bekerja di  McD dulu. Walaupun hujan kami tetap berkumpul di tempat biasa. Kebanyakkan geng kami sudah meninggalkan dunia McD ni, tak sampai 50% yang masih lagi bersama McD. Yang masih tinggal ni pun bakal mengikut jejak langkah kami tidak lama lagi. Mungkin tak sabar berwajah ceria seperti kami yang sudah meninggalkan McD. 






Antara kenangan sy bersama McD SEMASA DI PANTAI BERAMAI2 dan SAAT2 TERAKHIR. Sy da tak nak menyusahkan orang untuk terima sy bekerja jadi sy dengan rela hati mengundurkan diri dan lebih senang dengan kehidupan ala housewife sekarang ni. (:








Tapi sebenarnya sy sedang menunggu balasan kepada SURAT CINTA LAMA yang sudah sy membuat rayuan kepada pihak berkenaan. Semoga dipermudahkan urusan ku....aminnn...






INSYAALLAH......ADA JALANNYA.......

0 kata mereka:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...