KAWAN keSAYANGan

Tuesday, March 8, 2011

SAYA SANGAT SUKA DRAMA "BEGITUKAH CINTA"




Selepas drama akasia "TIRAMISU" tamat, "Begitukah Cinta" pula menjadi tontonan sy. Tapi drama kali ni betul-betul menarik minat sy untuk terus menonton. Kalau dulu cerita TIRAMISU sy suka sebab ianya berkaitan sedikit dengan dunia pastri,tajuk pun sedap je dengar. Tapi drama kali ni menarik minat sy untuk melayan drama yang agak menyentuh perasaan sedang ingin bercinta. jiwengs le pulak.  Sehinggakan membuatkan sy tiba-tiba tersengih sendirian. aduihh..  




Ditambah pula lagu-lagu yang romantik masa kini seperti Sungai Lui dan Janji,Akem. Pengakhiran cerita lagu Ku Ada Kamu,Adira. Jangan terkejut..Nazim juga menyanyi dalam drama ini menerusi lagu Cinta, mula2 dengar lagu ni ingatkan suara Imran Ajmain. Berbakat juga nazim dalam bidang nyanyian ek.




Diserikan pula dengan hero yang agak kachak NAZIM OTHMAN sbg "nazril" si anak orang kayas bergandingan si gadis hitam manis AINUL AISYAH sebagai "riana". Mengisahkan percintaan yang agak romantik tetap dihalang hebat oleh mama nazril lakonan AIDA KALIDA tetapi mereka tekad untuk bersama dan mengharungi keperitan hidup bersama walaupun nazim telah hilang penglihatan.




Yaa..begitulah sedikit sebanyak yang sy dapat simpulkan setelah menjadi penonton setia drama bersiri ni selama 12 opisode sehingga semalam. Petang2 memang tak sabar nak menonton kisah romantik ni. Kalau terlepas pun sy akan menonton secara online kat intenet,mungkin selepas ini sy akan mengdownload cerita ni pula..perghhh...fanatik gile!








merekalah couple yg sweet..tp dlm drama lah ek




4 kata mereka:

najihah sahami said...

waa...xpenah tgk lagi drama ni sebab kt hstel tv3 xde siaran,.huhu

Halimatun Sa'adiah said...

alorhh..tgk la kt tenet...
best tau cite die..

Amyna said...

yess!! kita serupa..
Saya kekadang tu.. terclash dengan kejora dan bintang @AstroRia.. iklan di sana jerk buka ke sini...begitu lah sebaliknya... yang penting dapat tengok..Ngee~~

Halimatun Sa'adiah said...

perghh...drama bgilir2 ek..
nasebaek umah xde astro,hantu drama la jdnye nant..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...